Projekty 2023
“Plusk”
Projekt współfinansowany z budżetu Gminy Pruchnik
Wartość dotacji: 2 000,00
2023r.
Działanie 1 –Zarządzanie projektem Nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku (w tym budżetem i harmonogramem), prowadziła kadra zarządzająca. W ramach pracy społecznej zostały zaangażowane trzy osoby (członkowie Stowarzyszenia). Dokonano ubezpieczenia organizatora polisą OC.
|
Działanie 2 – Promocja projektu W ramach tego działania: wydrukowano plakaty z logotypem Gminy Pruchnik oraz informacją o źródłach dofinansowania, dokonano rekrutacji uczestników i opiekunów, ustalono harmonogram wyjazdów na basen, umieszczono informację na temat realizacji zadania na stronie internetowej organizacji: smzp.pl, oraz ckpruchnik.pl. wykonano dokumentację fotograficzną.
|
Działanie 3 –Wyjazdy na basen W ramach tego działania: podpisano umowę na rezerwację basenu z Gminą Miejską Jarosław, Ośrodkiem Sportu i Rekreacji w Jarosławiu, podpisano umowę na realizację przewozu osób na basen z lokalnym przewoźnikiem, zrealizowano 3 wyjazdy na basen dla grup piętnastoosobowych z opiekunem.
|
Działanie 4 – Podsumowanie i rozliczenie projektu W ramach tego działania: rozliczono poszczególne zadania; przygotowano wymagane sprawozdanie. W trakcie realizacji projektu osiągnięto wszystkie rezultaty zadania.
|
„Radość Tworzenia””
Operacja współfinansowana z budżetu Wojewody Podkarpackiego
Wartość dotacji: 31 500,00
Zrealizowano w okresie od 0d 01.08 2023 do 31.12.2023
Działanie 1 – Organizacja projektu W ramach tego zadania: zredagowano treść dokumentacji zwiazanej z realizacją zadań: przeprowadzono rekrutację uczestników poszczególnych zadań; pokryto koszty zrealizowanych działań. |
Działanie 2 – Promocja projektu W ramach tego działania: przygotowano projekty plakatów; pokryto koszty wydruku; zgromadzono dokumentację fotograficzną zamieszczono informację na swojej stronie internetowej opracowano i opublikowano informację dotyczącą realizacji projektu na stronie internetowej organizacji wraz z podaniem źródła dofinansowania, zaprojektowano, wydrukowano i rozkolportażowano plakaty przed premierą spektaklu, zgromadzono dokumentacjię fotograficzną i filmową -zredagowano relację z realizacji projektu do kwartalnika Ziemia Pruchnicka oraz na stronę internetową SMZP.
|
Działanie 3 – Innowacyjne warsztaty teatralno-ruchowe W ramach tego działania: zorganizowano wizytę studyjną w Beskid Wyspowy dla 30 uczestników.Pokryto koszty pobytu, transportu, ubezpieczenia, biletów wstępu do zwiedzanych obiektów, przeprowadzono 8 godz. warsztatów teatralnych na wyjeździe zakupiono dysk zewnętrzny do przechowywania i archiwizowania zdjęć i spektakli. Aerobik wodny zatrudniono i opłacono instruktora , opłacono bilety wstępu na basen, 10 wyjazdów dla 20 uczestników opłacono usługę transportową Cykl warsztatów teatralnych (praca w grupach) zatrudniono jednego instruktora do przeprowadzenia 32 godz. warsztatów teatralnych, zaangażowano w ramach pracy społecznej muzyka i akustyka (podczas warsztatów teatralnych i występów, przygotowano w grupach widowisko teatralne „Bajkowy galimatias” w oparciu o scenariusz,-zaprezentowano w środowisku lokalnym. „Marsz po Zdrowie” przeprowadzono kurs chodzenia z kijkami zatrudniono instruktora w ramach pracy społecznej. |
Działanie 4 – Artystyczne zajęcia manualne zakupiono materiały do wykonania elementów scenografii, kostiumów; zaprojektowano oraz wykonano elementy scenografii i kostiumów, niezbędnych do wystawienia spektaklu, w ramach pracy społecznej zaangażowano plastyka do przeprowadzenia warsztatów plastyczno – scenograficznych, zrealizowano 15 godzin warsztatów.
|
Działanie 5 -Warsztaty edukacyjne, poradnicze W ramach tego działania: przeprowadzono warsztaty biblioterapeutyczne “Trening pamięci” w oparciu o wybraną literaturę – 10 godz. zaangażowano w ramach pracy społecznej inst.- bibliotekarza. „Bezpieczny Senior” - zorganizowano spotkanie z prawnikiem, przeprowadzono warsztaty bezpiecznego poruszania się w sieci, zakupiono 30 szt. parasoli odblaskowych w ramach akcji bezpieczny senior zorganizowano poczęstunek dla uczestników warsztatów.
|
Działanie 6 - Podsumowanie zadania Rozliczenie i podsumowanie projektu : zamknięto projekt pod kątem księgowym i rachunkowym, sporządzono i złożono wymagane sprawozdanie końcowe. W ramach pracy społecznej członków stowarzyszenia prowadzona była koordynacja realizacji poszczególnych działań, obsługa księgowa, rekrutacja, logistyka, opieka nad uczestnikami warsztatów, opracowanie relacji, nagrań, dokumentacji fotograficznej oraz przeprowadzenie wybranych zajęć i warsztatów. W trakcie realizacji projektu osiągnięto wszystkie zakładane rezultaty zadania. |
“Skrzydła do Nieba”
Projekt współfinansowany z budżetu Gminy Pruchnik
Wartość dotacji: 20 000,00
2023 r.
Działanie 1 –Zarządzanie projektem W ramach tego działania: powołano zespół odpowiedzialny za realizację zadania, nawiązano współpracę z partnerami: szkoły z terenu Gminy Pruchnik, zrealizowano poszczególne działania, rozliczono i podsumowano projekt, przygotowano niezbędną dokumentację (sprawozdanie wraz z załącznikami |
Działanie 2 – Promocja projektu W ramach tego działania: wydrukowano plakaty i zaproszenia promujące przedsięwzięcie, z logotypem Gminy Pruchnik oraz informacją o źródłach dofinansowania, rozkolportowano materiały promocyjne podczas realizacji poszczególnych zadań, umieszczono informację na temat realizacji zadania na stronie internetowej organizacji: smzp.pl, oraz ckpruchnik.pl i gminapruchnik.pl, przygotowano relacje z wydarzeń do kwartalnika Ziemia Pruchnicka oraz na strony internetowe organizacji i partnerów, przygotowano dokumentację fotograficzną i filmową.
|
Działanie 3 – Skrzydła w ruchu W ramach tego działania: włączono się w organizację pikniku dla dzieci, wynajęto plenerową kolejkę turystyczną, opracowano trasę przejazdu oraz harmonogram, zorganizowano profilaktyczne imprezy sportowo-rekreacyjne w formie rajdów rowerowych (Zlot Rowerowy, VI Pielgrzymka Rowerowa), przeprowadzono kampanię informacyjną (plakaty, zaproszenia), opracowano mapy i regulamin rywalizacji rowerowej, zaangażowano przewodników – opiekunów grup, przeprowadzono rajdy wg ustalonej trasy, zakupiono wyżywienie dla uczestników, opracowano regulamin III Turnieju Siatkówki Plażowej oraz harmonogram rozgrywek, przeprowadzono rywalizację na boisku do siatkówki plażowej, zakupiono nagrody i wyżywienie dla uczestników, opracowano regulamin rywalizacji na orientacje w terenie, przeprowadzono rekrutację uczestników, zorganizowano rywalizację indywidualną i zespołową w terenie, rozliczono zadanie.
|
Działanie 4 – Skrzydła w sercu W ramach tego działania: zorganizowano piknik Czytanie w Plenerze podczas rajdu nocnego „Droga do Gwiazd”, zakupiono wyżywienie dla uczestników, zorganizowano dwa rodzinne wyjazdy: do teatru w Rzeszowie oraz na spektakl w Przeworsku, zakupiono bilety wstępu, zamówiono usługę transportu, zaangażowano wolontariuszy do opieki nad uczestnikami wyjazdów, przeprowadzono cykl warsztatów plastycznych, w tym warsztaty malowania strukturalnego, malowania palcami (dla najmłodszych), kurs rysunku, kolażu, przygotowania kartek okolicznościowych z życzeniami i zaproszeń, zdobienia breloczków, zorganizowano III plener malarski (malarstwo strukturalne) oraz wystawę poplenerową, przeprowadzono w plenerze zajęcia czytelniczo – plastyczne i teatralne (małe formy teatralne), pokryto koszty artykułów plastycznych i dekoracyjnych, opracowano regulamin konkursu plastycznego oraz kryteria oceny prac, zaangażowano członków komisji konkursowej, rozstrzygnięto gminny konkurs plastyczny „Niebo Kopernika”, zakupiono i wręczono nagrody rzeczowe, zakupiono gadżety i upominki dla uczestników Przeglądu na Skrzydła Anielskie „Wzlot Aniołów”, opracowano regulamin konkursu fotograficznego oraz kryteria oceny prac, zaangażowano członków komisji konkursowej, rozstrzygnięto gminny konkurs plastyczny „Niebo pełni lata”, zakupiono i wręczono nagrody rzeczowe, zakupiono słodycze i opakowania do paczek mikołajkowych, przygotowano i wręczono 310 paczek podczas spotkania z Mikołajem, rozliczono zadanie.
|
Działanie 5- Na tropach Przygody
Działanie 6 – Podsumowanie i rozliczenie projektu W ramach tego działania: rozliczono poszczególne zadania; przygotowano wymagane sprawozdanie |
W trakcie realizacji projektu osiągnięto następujące rezultaty zadania. - 1 plenerowy piknik dla dzieci; - 1 zestaw urządzeń rekreacyjnych (wynajem); - 400 uczestników pikniku; - 2 profilaktyczne imprezy rowerowe (zlot, pielgrzymka); - ok. 60 uczestników imprez rowerowych; - 1 turniej siatkówki plażowej; - 20 uczestników turnieju; -1 zestaw nagród w turnieju; - wyżywienie dla uczestników turnieju; - 1 rywalizacja na orientacje w terenie; - 80 uczestników rywalizacji; - 1 zestaw nagród w rywalizacji; wyżywienie dla uczestników rywalizacji; - piknik czytelniczy „Czytanie w Plenerze”; - nocny rajd pieszy; - 1 zestaw gadżetów promocyjnych; - 60 uczestników pikniku; - 10 godz. Zajęć czytelniczo-plastycznych i teatralnych; - 1 plener malarski; - 1 wystawa poplenerowa; - 1 konkurs plastyczny; - 1 konkurs fotograficzny; - 2 zestawy nagród w konkursach; - 90 uczestników wyjazdów do teatru; - 2 spektakle teatralne; - 6 godz. Warsztatów plastycznych; - 1 wystawa prac plastycznych; -310 paczek mikołajkowych; - 1 spotkanie z Mikołajem.
|